Saturday, August 16, 2008

Losyen Mustajab Pati Halia


KHASIAT LOSYEN PATI MUSTAJAB PATI HALIA
Sangat sesuai bagi tujuan urutan di seluruh badan dengan memecahkan dan membuang angin-angin di
dalam badan.
  • Ia juga boleh memecahkan lemak dalam badan dan
  • menjadikan bentuk badan langsing.
  • Membantu mengatasi masalah selulit.
  • Sesuai untuk ibu-ibu yg baru melahirkan anak.
  • Melancarkan peredaran darah yang tersumbat
  • Amat sesuai digunkan bagi mereka yang menghidapi penyakit angin ahmar
  • mengatasi masalah kembung perut, sakit perut, sakit pinggang dan belakang,
  • sengal-sengal otot dan sendi, kebas-kebas, bias-bisa kaki dan lutut
  • Ianya tidak berminyak
  • Mudah menyerap
  • Untuk kegunaan luaran sahaja
  • Boleh digunakan tanpa was-was
  • Sesuai untuk seisi keluarga
  • Jauhi dari kanak-kanak
  • Tidak sesuai untuk bayi

Walaupun baru di pasaran, permintaan produk ini dalam pasaran amat membanggakan. Justeru, syarikat itu ingin menyarankan kepada orang ramai yang belum mendapatkan losyen ini supaya mencuba dan merasai kehebatan pati halia ini.

Pengedar kini kian mengembang dan meluas di serata negeri dan daerah. Kepada semua pengguna atau mereka yang ingin merasai kehebatan produk ini, boleh mendapatkan dari pengedar terdekat agar kempen 'setiap rumah harus miliki' yang dijalankan oleh Syarikat Dunia Herbs Sales & Marketing mencapai sasarannya.

Keistimewaan Losyen Mustajab ia menggunakan 100 peratus pati halia dan campuran ramuan herba. Losyen Mustajab Pati Halia ini sesuai untuk seisi keluarga, terutama mereka yang menghidap angin dalam badan, lenguh-lenguh sendi dan lutut.

Kembung perut, kejang urat-saraf serta kebas tangan dan kaki juga amat sesuai digunakan. Kepada ibu yang lepas bersalin Losyen Mustajab Pati Halia mampu memastikan badan kembali sihat malah menampakkan bentuk badan yang cantik dan ramping.

Bagi perempuan menghidap sakit perut akibat senggugut juga amat elok dipakai. Ia dapat membantu dan mempercepatkan proses pembuangan lemak dan selulit di bahagian pinggang agar kembali ramping. Cepat menyerap dan tidak berminyak.

Khasiat Losyen Mustajab ini berkesan berdasarkan pengakuan pengguna. Losyen ini yang dijual dalam botol 130ml pada harga RM22.00 ini amat berpatutan dan 'mampu dimiliki' bagi setiap individu.

Losyen Mustajab Pati halia
Dirumus Untuk Membantu Proses Pembuangan Lemak Dan Selulit Dibahagian Perut Dan Pinggang Agar Kembali Ramping Dan Cantik 'Losyen Mustajab Pati Halia' adalah adalah losyen yg menggunakan 100 peratus pati halia dan campuran ramuan herba yg dirumus khas utk membantu dan mempercepatkan proses pembuangan lemak dan selulit di bahagian pinggang dan perut.

Kebaikan Losyen Mustajab
Losyen Mustajab Pati Halia ini juga sesuai untuk seisi keluarga terutamanya pada mereka yang menghidap angin dalam badan,lenguh-lenguh sendi dan lutut. Kembung perut, kejang urat-saraf serta kebas tangan dan kaki.

Halia atau Zingiber officinale Ross nama saintifiknya merupakan herba yang tidak perlu diperkenalkan. Herba ini memang menjadi kebiasaan dikalangan masyarakat kita sejak zaman dahulu lagi Kebiasaannya, halia gunakan dalam masakan tapi sedarkah kita herba ini sebenarnya mengandungi khasiat yg tersendiri sehingga di sebut oleh Allah swt di dalam al- Quran Surah Al Insan, ayat 17 firman Allah Taala yang bermaksud

"Dan mereka dalam Syurga itu,diberi dari sejenis minuman yang campurannya dari zanjabil".

Secara tradisionalnya halia memang terkenal sebagai herba yang bukan hanya menjadi bahan perasa dalam makanan tetapi juga menjadi penawar kepada sesetengah penyakit.Berdasarkan kepada fakta ini, syarikat kami telah mengeluarkan losyen berasaskan pati halia.

KEBERKESANAN TERBUKTI

BUANG ANGIN, BUANG LEMAK, BUANG AIR BERLEBIHAN...

1-Dalam masa 3 hari kesan pengambilan Losyen Mustajab sudah dapat dirasai.
Proses pembuangan angin dan lemak berlaku.
Proses menbuang air besar lebih mudah dan badan terasa lebih ringan.
2.Proses berterusan, dalam tempoh seminggu lemak - lemak pada kulit terasa lebih lembut.
3.Penggunaan yang berterusan akan mengurangkan air, angin dan lemak didalam tubuh seterusnya mengurangkan berat badan.Insyaallah..
MARI CUBA..TAK CUBA TAK TAU..
Sila Hubungi ;

Hub Produk Muslim
Bandar Indah, Sandakan, Sabah.
019-8974798

No comments: